A hétvégén (2012.04.07-08.) összeraktam a csónakot - legalábbis azt, ami kész van belőle. Háááááát - érdekes :))) Vízre nem került, merhogy hideg volt és úgy éreztem, túl sok újat nem tudnánk meg abból sem, ha megúsztatjuk. Viszont csináltunk néhány fotót, továbbá megállapítottuk, hogy a hidak és a test között alkalmazott csúszásgátló tökéletes, valamint megállapítottuk azt is, hogy megnyugtatóbb lenne, ha a hidakat a testhez az eddig alkalmazottnál valamivel masszívabb megoldással tudnánk rögzíteni.
Az biztos, hogy fel kell egy kicsit gyorsítani projektet, mert rengeteg dolog hiányzik - és jön a nyár. Hogy csak a legfontosabbakat soroljam: alu kormánykonzol, a kormánykonzol rögzítésére szolgáló betét, kormány, svertkasztni (olyan kialakítással, ami lehetőséget ad a talpcsiga rögzítésére), svert, megfelelő formájúra faragott hab a kiülőpadhoz, a ponyva befejezése a hab rögzítésének megoldásával...
És persze a menet közben felmerülő apróságok. Az is már mekkora utánajárást igényel Magyarországon, hogy 76-os alucsőhöz végzáró sapkát találjon az ember (ezt a meccset szerencsére megnyertük :))). A legfrissebb feladványunk: 2.5 cm szélességűnél nem sokkal szélesebb (az 5 cm már sok lenne) spanifer feszítővel. Merthát nehogymá egy kézi feszítésű OBI-s spanifer tartson össze egy hajót...