Apránként minden apró részlet a helyére kerül. Az első híd rögzítésére megtaláltuk az igazi megoldást, ami a szörfös árbócrögzítési megoldás "inverze": a veretezőember 4 darab speciális fejű csavart készített, ezek fognak bekerülni a sínbe, az anya pedig kívülre kerül. A szörföknél ugyebár egy speciális formájú anya kerül be a sínbe, és az árbócgyök végén van a menetes "csavar", amit ebbe az anyába kell beletekerni - mi pedig ezt az elrendezést fordítottuk meg. Ez a megoldás azért jobb, mint az eredeti elképzelés, mert így a csavarok "kiállnak" a testből (és ezekre könnyen rá lehet ültetni az első hidat), és nem kell attól félni, hogy véletlenül "elengedjük" a sínben megbújó anyát, amikor a rögzítést meglazítjuk, hogy a hidat a helyére tudjuk tolni. Sőt: nem is kell az egész hidat tologatni - elegendő magukat a csavarokat a helyükre csúsztatni a sínben, ezután a csavarokra könnyedén rá tudjuk ültetni első hidat, majd a csavarok végére simán rá tudjuk tekerni az anyát...
Emellett a héten beszereztük az új kormányrúdhoz szükséges 2 mm falvastagságú, 30 mm átmérőjű alumíniumcsövet is, tehát már csak két dolog maradt a teendők hosszú listájából: 65 mm hosszú 8-as hatlapfejű csavarok beszerzése a hátsó híd rögzítéséhez és a kormányrúd meghajtogatása. Ezeket a jövő héten remélhetőleg sikerül abszolválni, aztán jöhet a Balaton, egy kis furkálás/csavarozás, és végre élesben is kipróbálhatjuk a HUN 2 rajtszámú jSkiffet...