Az elmúlt két és fél hét (2013.07.18 - 2013.08.04) történései címszavakban:
- 12 méter biztonságiöv-anyag beszerzése a boxzsák-készítő embertől
- az elkészült 4 darab módosított bilincs átvétele a veretezőembertől
- a megstoppolt vitorla átvétele a vitorlaszerelő embertől
- átvitorlázás Zamárdiból Földvárra 1:50 időtartamban, a céltól 500 méterre leálló 1-2-es északkeletiben
- megfelelő veret beszerzése a gurtni rögzítéséhez a helyi vitorlásboltban
- több órányi vitorlázás Földváron 2-3-as szélben, kiskorú berepülő pilóták részvételével
- a gurtni rögzítésére szolgáló veret felszerelése (közben a hajótest megfúrása, brrr...)
- a gurtni méretre vágása a vitorlakészítő emberrel, majd a gurtni felszerelése - így a hajó végre százszázalékosnak tekinthető :)
- kopóbetétek beragasztása a svertkasztniba - a hajó immár 101 százalékos :)))
- újabb több órányi vitorlázás, ezúttal 3-4-5-ös északiban, egy egykori OK-s részvételével (aki szerencsére magától rájött , hogy tud egy rosszul sikerül fordulás után leejteni - így vissza tudott térni a kiindulási pontra...)
- annak felismerése, hogy az erős szélben időnként hallható reccsenő-kattanó hangok abból fakadtak, hogy az árboctalp hegesztése nem bírta a terhelést (erre a felismerésre a Zamárdiba tervezett visszatérés előtti nap estéjén került sor)
- a hajó szétszedése, az első híd átadása a Mágusnak, majd másnap a meghegesztett (és megerősített) árboctalppal bíró első híd átvétele és a hajó összerakása
- átvitorlázás Földvárról Zamárdiba 1:30 időtartamban, 1-2-es délnyugatiban (aznap összesen 3 órát fújt a szél, délután 3-tól 6-ig, ezt az intervallumot sikerült elkapni :)
Szóval mozgalmas napok voltak ezek :)
A fentiekről foto-dokumentáció is készült. Lassan lehet kezdeni építgetni a "Buy a jSkiff now!" webszájtot - képanyag már van hozzá...